Goddagens!

Nu funkar tvättmaskinen som den ska igen, vette sjutton vad som var felet men nu tvättar den iallafall på för fullt.
Gjorde rent lite filter och sånt i den, Det skadar ju aldrig märkte jag, usch;-(

Trotsade det trista vädret och gav mig ut på långpromenad för första gången denna vecka. Skönt var det men helt slut när jag kom in igen, man märker att kroppen inte riktigt fått tillbaka all ork ännu. La mig på sängen för att vila en stund men somnade så gott och det i många timmar. Alltså har inte speciellt mycket blivit gjort i detta hus idag men vad gör väl det, är en dag imorgon också!

Nu ska jag iaf umgås med min älskling och sen är det väl dags för middagslagning innan han åker iväg till jobbet!

Hörs senare o hoppas ni haft en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag hittade dom på pandurobutiken här i byn där vi bor! Det fanns inte några likadana men samma typ av burkar i rosa!

2009-01-25 @ 22:56:54
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Jarå, absolut! Bara du slår vår dans så är du välkommen att hänga med.. haha.. Eller, dom kanske vi ska hålla oss lugna med ett tag :) Men ju fler desto bättre :)

2009-01-26 @ 10:23:22
URL: http://ulricas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0