God fortsättning...

Jag ger aldrig några nyårslöften då jag vet att jag ändå inte kommer hålla dom. Däremot hade jag lovat mig själv att jag iår skulle sluta vara sån pedant och lära mig att ha lite skit i hörnen och istället göra nånting oligt av tiden man annars lägger ner på sådana ysslor. Detta höll i exakt 10½ timme! Klockan halv elva imorse såg jag inget annat än dammråttor och högen med tvätt som bara väntade på att bli invikt i garderoberna. Försökte hålla mig kvar på soffan men det gick inte. Åt helvete med mitt löfte, vem försökte jag lura liksom?! Jag är helt enkelt en pedant och tycker nog när jag tänker efter att det är roligt att pyssla med sånt som andra tycker är tråkigt :-)

Hade en jättetrevlig Nyårsafton med ljuvlig trerätters meny och trevligt sällskap! Sing star på högsta volym och även några omgångar frågesport och tipsrunda innan det var dags att skåla ind et nya året med god champagne och färgglada fyrverkerier! Älsklingen min jobbade men kunde som tur var komma ifrån och vara med oss på tolvslaget och även han få avnjuta sin del av nyårsmiddagen, lycklig blev jag at han kunde komma även fast det bara var en liten stund!

Hoppas ni alla hade en lika trevlig kväll som vi hade och jag önskar er en God fortsättning på det nya året!

Nu ska jag promenera med vovven, inte för att jag måste pga. något träningsnyårslöfte utan för att jag VILL;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0