E det inte det ena så e det de andra!

Här sitter jag i soffhörnet i pyjamasbyxor o tröja, morgonrock, duntofflor och inte nog med det så är jag invirad i en tjock ullpläd och ändå fryser jag! Tror bestämt jag börjar bli sjuk:-( Sprängande huvudvärk o värk i kroppen. Vill verkligen inte bli sjuk,blir så rastlös av att bara ligga hemma o stirra upp i taket så proppar nu i mig alvedon(måttlig dos såklart) och dricker varm gott thé, vilar och hoppas värken är borta imorgon! Går ju så mycket olika sjukdomar nu så håll tummarna för att det här bara är något tillfälligt som går över om en stund, tack! 

Är hockey på tv, Sverige-Slovakien. Har ju inte varit något stort hockeyfan tidigare om det inte varit en livematch i globen.-)Men eftersom min älskling så gärna vill kolla och eftersom jag så gärna myser med honom i soffan så kollar jag mer än gärna! Måste väl också erkänna att det faktiskt är ganska spännande!:-)


Nu mera thé och fortsätta läsa bloggar!

Trevlig forsatt kväll o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Här är det också hockey :) bra domare det är ;)

2009-01-03 @ 23:27:25
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Vissa har det bra dom! BÅDE ishockey OCH mys.... ;)

2009-01-04 @ 10:14:27
URL: http://ulricas.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Vissa har det bra dom! BÅDE ishockey OCH mys.... ;)

2009-01-04 @ 10:27:08
URL: http://ulricas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0