Badrumsmakeover

Idag har tiden sprungit iväg trots att jag inte gjort något speciellt... Slötittittat lite på tv och småfixat lite här hemma.

Är påjakt fter nåt snyggt att täcka över kakelplatt "bården" i badrummet med, den är nu ljusblå vilket inte är min favoritfärg så där behövs en uppiffning. Är ju inte direkt så att man har lust att kakla om med tanke på att det är en hyresrätt så då tycker jag det här är ett smart alternativ. Finng ju jättemycket snygga typ klisterlappar i en mängd olika färger och mönster!  Svårt att välja vilken färg vi ska ha bara...beslutsångest som vanligt men lutar nog åt någon mörk nyans iaf...
Det värsta är att man från början bara tänker fixa bara en grej men när man väl börjar så vil man ju göra om allt! Därför kolalr jag även nya handdukar och andra grejer som kan tänkas behövas i badrummet! Skoj, skeppohoj!:-)

Nu har jag kyckling i ugnen, det får bli dagens middag. Doftar ljuvligt så hoppas även det smakar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0