2009-01-15

Fredag igen då och ledig helg för min Darling. That´s NIce if you ask me:-)
Iväg till Storstaden ikväll för middag med svägerska och svåger med respektive sen ska vi bowla.( Känns bra med tanke på att jag ju precis byggt på mina naglar;-))
Ska bli trevligt att träffas, händer tyvärr alltför sällan då alla har fullt upp med sitt eget...

Frågan är bara va fasiken man ska ha på sig? Detta ständiga problem alltså...!!! Sopsäck kanske? Me ett snyggt skärp i midjan!:-)

Klippte iaf av håret en bra bit igår, lr kanske inte jättemycket på just längden men en hel del uppklippt. Skönt att få lite liv i burret igen!

Gud va jag svammlar...Hoppa in i duschen nu o lägga en ansiktsmask som förhoppningsvis tar bort dom trötta påsarna under ögonen.

Trevlig fredagskväl alla!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tror att dina lickory shoes är en bad idea ikväll!

dom är nog inte gjorda för bowling ;-).

Däremot är ett par jeans och en snygg topp perfekt att spela i!

2009-01-16 @ 16:07:58
URL: http://frejzan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är snygg i allt och det vet du :)

2009-01-16 @ 17:39:32
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0