Ny vecka,nya tag!

Så har även denna helg sprungit iväg och det är måndag igen!

Vi har haft en supermysig helg tillsammans och firade Alla Hjärtans Dag med Mike, Christa o Elias.
Supergod mat(om jag får säga det själv;-)  Kräft toast till förrätt, lövbiff rullader med fetaost creme, hasselbacks potatis och pestosås  o en sallad med rostade pinjenötter till varmrätt och till efterrätt en smarrig vit chokladmousse med färska jordgubbar. Mätta och belåtna hade vi en trevlig kväll med massa babbel, kortspel och ännu mer babbel. Christa och jag kom även fram till att rött vin är guds gåva till kvinnan så självklart fick boxen joina oss under kvällen!;-)
Sammanfattningsvis en lyckad kväll med underbara pojkvännen och goda vänner, kan väl inte bli bättre än så och kvällar som denna är som bomull för hjärtat!

Vi har även hunnit med födelsedagsfiranden och en del pyssel hemma i lägenheten. Nu är vi tillbaka hemma hos Jocke då han kommer jobba här ett par veckor framöver! Om jag förstått saker och ting rätt så kommer  även en del förberedelser inför utbyggnaden att göras under dom här veckorna, kul att dom kommer igång med det så det börjar hända grejer här hemma. Jag kommer göra allt jag kan för att hjälpa till så mycket som möjligt. Ju fortare huset blir färdigt desto fortare kan det säljas och då kan J och jag äntligen skaffa vårt första gemensamma boende ihop. Drömmar blir sakta men säkert  till verklighet och ingen blir lyckligare än jag när det sker!<3


Nu dricka en kopp te samt hämta inrednings inspiration från Simon o Thomas på tv, alltid kommer man på någonting nytt man vill prova på hemma!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Fru P

Inte bara vin är guds gåva till kvinnan. Whisky, öl och kaffe är också guds gåvor till oss kvinnfolk. Tur att allt detta finns, så man har något att se fram emot på veckorna ;-)



STORT TACK för alla fina kommentarer jag jämt får av dig i min blogg. Det är guld värt och jag blir lika varm inombords samtidigt :-D

2009-02-17 @ 21:56:49
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Nina

Hihi...i löööve rödvin oxå!! MUMMA! Synd bara att man ser ut som fan i käften av det... i alla fall efter några glas! ;)



Mysigt ni låter o ha haft... o trevligt sällskap!



KRAMIS

2009-02-17 @ 22:18:17
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0