Fredag hela vecka, fredag hela veckan, fredag hela veckan lång!!!

Måndag, Fredag, Måndag, Fredag, Måndag ja och så Fredag. Så tycker jag veckorna ser ut, nuförtiden! Var tiden däremellan tar vägen har jag ingen aning om!
Jobbhelg för min Darling och ikväll går han på sitt pass. Skittråkigt, ja det är det men bara att bita ihop, sysselsätta sig och hoppas tiden går fort så det blir måndag och han är ledig igen! Brukar vilja att helgerna ska gå så sakta som möjligt men när man går hemma som jag just nu så spelar det liksom ingen roll vad det är för dag. Allra helst som nu då jag känner mig lite mer deppig än vanligt, vet inte varför men det kan vara biverkningar på den ökade dosen av min medicin. Kan komma dippar innan det går uppåt igen så hoppas verkligen det är nånting sånt så det inom snar framtid kommer kännas mycket mycket bättre. Längtar så otroligt mycket tills den dagen då jag kan känna att jag kontroll över mina känslor och att jag ligger på en jämn nivå. Till den dagen då alla Jä*la ångest och alla jobbiga tankar flugit allvärldens väg och jag får känna mig normal igen! Längtar, längtar, längtar för nu känns det så jä*vla jobbigt!
Ja i vilket fall så är det jobbigt att veta att man kommer vara själv hemma större delen av helgen när man mår som jag gör så därför liksom längtar jag till måndagen då vi får en ledig dag tillsammans!

Men, ska försöka sysselsätta mig så gott det går. Viktigt att man inte fastnar i soffan och bara grubblar. Det blir ingenting bättre av utan däremot göra sånt man tycker är kul och som fördriver ens tid.
Vad kvällen har att erbjuda är ännu inte bestämt men imorgon blir det till att kolla fotboll på eftermiddagen. Kul! Hoppas bara vi har tur med vädret så vi slipper frysa ihjäl;-)

Skulle även ha varit iväg på spa-kväll imorgon men det blev inställt då tre av fem personer ligger sjuka. Får bli en annan kväll istället och tills dess får jag längta efter ett bubbelbad och en härlig stund i bastun med en kall öl! Ljuvligt!!!

Nu ska jag sätt fart så jag för en gångs skull får någoning gjort här på förmiddagen!
Men först lite frukost och dagens första promenad!

Trevlig helg alla!
Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Du kommer att komma dit gumman det vet jag :) och har du inget att göra på söndag så ska det rivas kök här för fullt, ja eller Anders ska väl det för jag ska ju sitta på toa och rensa tarmen ja :)

2009-02-20 @ 22:46:43
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0