Grattis Max 2 år!<3

Godkväll!

Idag har det ju som sagt firats 2års kalas hela dagen lång! Var uppe med tuppen och tog tåget för att hjälpa till med förberedelserna inför att alla gästerna skulle komma samt umgicks med kusin, hennes sambo och så lille 2åringen som redan blivit så stor!
Klockan gick och barn och vuxna började ramla in med famnen fulla av paket. Herregud va med grejer han fick!Långtradaren med släp fyllt av truckar som vi köpt blev en hit, fick en stor kram och nästan en puss som tack. Svårflörtad liten gosse det där;-)
En 5månaders liten pojke hamnade i mitt knä en bra stund, inte ovanligt då jag älskar att gosa med  dom små. Vilken liten goding det var. Jättemyckt hår på huvudet som spretade åt alla håll och världens leende på läpparna. Så gosig och söt, tog emot att lämna ifrån mig honom men hans föräldrar var kinkiga och ville gärna ha med honom hem igen!;-)

Efter många, många timmar gav jag upp kalasandet och begav mig hemåt för en middag med J innan han stack iväg till jobbet för ännu en natts arbete.
Jag, trött fast ändå rastlös bestämde mig för att promenera till Ica och handla lite och fick även för mig att baka en sats bullar för att fylla frysen med inför kommande födelsedagsfirande här hemma! Skönt att vara ute i tid för en gångs skull samt ha något att pyssla med.
Blev inget Melodifestivals tittande för mig alltså men det kommer ju fler program!

Köpte en hårfärg nu ikväll när jag var och handlade men kom i sista sekunden på att jag väntar till imorgon med att lägga i den. Blir nämligen en tripp till badhuset med mtt älskade gudbarn imorgon förmiddag och jag är osäker på om nyfärgat hår och klor går så bra ihop!;-)

Nu en dusch och sen blir det sängen!
Sov gott och hoppas ni haft en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0