Ett riktigt skit inlägg!!!

En härlig promenad med hunden förstördes tackvare en kärringjävel som inte har annat för sig än att lägga sig i andras liv!
Hunden sätter sig för att bajsa!(icke så trevlig upplysning men viktig i denna historia)
Ut på en balkong kommer en gammeltacka utspringandes (grått tovigt hår som spretar åt alla håll och med värsta arga blicken) ropar hon: "Ta upp bajset, ta upp bajset sa jag"

Jag lite frågande: "Får hon bajsa färdigt först"?

Kärring: "Ta upp bajset saaa jaaaa, ungjävel!!!"

Jag: "Men hon har ju för fan inte skitigt färdigt!!! !(Börjar bli jävligt irriterad!)

Kärring: Otrevlig behöver du inte vara! Ta bara upp bajset!!!"

Jag: " Ska du prata om att vara otrevlig?!"(Jag kokar men försöker behärska mig)

Kärring: "Taaa uuuppp bajset!!!"

Jag: "Tycker du jag ska ha påsen sitta fast i arslet på hunden eller??? Nu ska jag ta upp det, NU när hon är FÄRDIG!!!"

Kärring: "Otrevliga ungdomar!!!" Går in o smäller igen balkongdörren!

Alltså man ska ha respekt för dom äldre men va faan är det som säger att dom ska få bete sig hur dom vill? Jag tar alltid upp bajset under våra promenader. Vet att många inte gör det och det är jätte äckligt!
 Ska hon klaga så gör det till dom det berör och vänta förihelvete tills hunden skitigt färdigt!
Stackars kärring som har så tråkigt och inte har annat än att stå i fönstret oh glo för att sen få skälla på folk!
Å förresten, kalla mig ungjävel. Jag är för faan 24 år!!!
ÅÅÅÅÅHHHH vilken Bitterfitta!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Hahahaha andas gumman andas :) finns alltid otrevliga människor synd bara att de finns ute bland folk

2009-02-12 @ 20:16:08
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: emelie

hahaha.. de där skulle ja velat sett.. :) sååå roligt.. kärringen har nog inte fått nått på länge.. eller va tror du..?? :P haha.. finns en sort för alla..! skulle ja varit du hade ja gått upp å lagt påsen utanför hennes dörr efter de där otrevliga samtalet..! haha

2009-02-12 @ 21:22:41
URL: http://emionaventyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alex darling! jag hoppas innerligt att bajspåsen i slutändan hamnade på surkärringen balkong!

2009-02-12 @ 21:40:31
Postat av: Jenniepennie

Alex darling! jag hoppas innerligt att bajspåsen i slutändan hamnade på surkärringen balkong!

2009-02-12 @ 21:41:14
URL: http://frejzan.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hade hon stått kvar skulle du bara gått därifrån utan att ta upp det!! :) Bara för att... Men ja, det finns folk till allt.. Bevisat återigen.

2009-02-14 @ 10:43:33
URL: http://ulricas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0