Kalas igen...

Underbara Fredag!
Älskar fredagar dom veckorna när J ska vara ledig hela helgen. Skönt att vara hemma båda två och hitta på saker tillsammans.
Har precis kommit hem från en fika med mitt Gudbarn Tindra och hennes mamma. Vi åt sen lunch i form av macka på ett av cafeérna vår stad har att erbjuda. Ja inte Tindra då, där var det chokladkakor och gammaldags cocosbollar som gällde(kakmonster) Mysig stund tillsammans med en massa babbel om allt mellan himmel och jord! Så kul att träffa lillskruttan då hon kommer springandes med ett stort leende i hennes fin ansikte och slänger sig i armarna på en, det gör mig varm i hjärtat!<3 Tråkigt att man av någon anledning ses så sällan, jag och Tindras mamma har jättebra kontakt och står varandra väldigt nära. Pratar regelbundet i telefon och skickar sms men vad är det som gör att man är så dålig på att hälsa på varandra?! Man säger att tiden inte räcker till men jag tror helt enkelt  att man  måste lära sig att omprioritera lite och ägna tid för ens nära och kära, tid för dom man älskar!

Kvällen bjuder som vanligt nuförtiden på födelsedagsfirande... Blir till att åka dit för en bit mat och en fika och efter det får vi se vad vi hittar på!

Nu ska jag iaf ta och väcka J som fortfarande sover efter att ha jobbat natten som var. Nu får det vara nog med sönhetssömn för hans del ;-)

Önskar er alla en trevlig fredagskväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0