Ändrade planer...

Dagen blev inte som planerat, haft en skitnatt utan sömn och då funkar inte kroppen. Fick lov att skjuta fram badhus besöket och istället sova en stund nu på dagen. Ta en rejäl långpromenad för att skingra tankarna och hämta nya krafter!
Fick så jäkla dåligt samvete för att jag ställde in träffen med käraste gudbarnet men  tror hon blev glad när jag istället föreslog en heldag full av skojigheter och bus som kompensation. Kul att göra henne glad samt att det lättade det dåliga samvetet lite!


Hoppas denna natt bjuder på mer sömn så jag är pigg och alert imorgon när J är ledig!
Ikväll är det soffan som gäller framför film, The Break-Up med Vince Vaughn och  Jennifer Aniston. Sett den förut men den är ganska bra har jag för mig. Alldeles lagom film en söndagkväll i soffan iaf;-)

Trevlig kväll alla!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0