Halloj!

Bättring vad gäller uppdatering på bloggen var det ja...kul att vårat internet kraschade i torsdags. NOT!!!
Känner mih handiksppad utan internet, är nog smått beroende får jag lov att erkänna!

Personalfest igår!!! Klackarna i taket på julbordet, vi hade skitkul rent ut sagt! Ett jäkla röj långt in på nattkröken!:-)
Man får en energikick av såna kvällar, välbehövligt!!!

Imorgon går jag upp på heltid...neeeeervöst men känna ändå helt okej. Har inte riktigt kunnat slappna efetr jobbet på sistone, känenr stress över att jag inte hinner med allt jag borde. Så mer tid betyder att jag hinenr mer och förhoppningsvid blir kvitt stressen om kvällar och nätter. Håll tummarna är ni gulliga!
Julschemat mitt är helt underbart, ledig julafton samt juldagenm och fyra dagarns ledighet över nyår, me like a lot!:-) Att sen min darling är ledig både över jul och nyår gör ju saken ännu mer fantastisk, längar nu känner jag och det är ju inte alls långt kvar.
Julkappar inhandlar jag pö om pö och har faktiskt bara ett par kvar att inhandla... vägrar trängas i butiker dagarna innan jul så målet är att fixa det sista på onsdga när jag ärledig... eller var det kanske torsdag?!

Nu blire en kopp kaffe hos vänenr innan det är dags för middag med älsklingen min

Puss på er och ha en lovely söndagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0