Ett par rader...

... vill jag slänga in.
Efter dagar med tokstress på jobbet, julklappshandling(man är ju sååå bra på att vara ute i god tid, not!)julpynta hemmet och alla andra måsten så har det inte funnits mycket tid över till annat... därav har bloggen varit vilande alldeles för länge.
Jag märker att jag saknar skrivandet, trots att det mestadels är svammel man skriver ner så är det ändå skönt för själen att få ur sig lite av varje!:-)

Ja jobebt då, juuuuuuulrusch!!! Så jäkla kul o över förväntan går det att jobba!!!
Mycket kunder, massor att göra och övertid...men det ar det värt och sist men inte minst så är det så jäkla nice att tjäna pengar igen! Härligt!!!
Jobbar tidig morgon imorgon bitti men sen på eftermiddagen tar jag lite julledigt, julafton o juldagen är fri och jag ska njuta av god mat och trevligt sällskap!
Blir hämtad av J efter jobbet, har lite ärenden att fixa och sen beger vi oss till svärmor där middag och uppesittarbingo står på menyn. Sover där och äter julfrukost tillsammans på julaftonsmorgon och vid lunch beger vi oss till resten av J:s släkt. Där spenderar vi dagen och framåt kvällningen åker vi över till mina föräldrar där syster med sambo, morfar och min svågers familj är. Jag ser så mycket fram emot att träffa dom alla och är mycket nöjd över våra planer inför kommande julhelg!

JUldagen är helt fri från planering och jag tror bestämt det blir en "gå i morgonrocken länge dag"!!! LÄngtar efetr det faktiskt!
Sen om jag får önska så vill jag åka över till ett par av våra kompisar med julklapapr och mysa lite... får så dåligt samveta när tiden inte räcker till o det går långt mellan träffarna, vill så mycket men vad ska man göra när man inte kan styra över tiden och få allt att gå ihop sig?! Hoppas dom alla vet att dom finns i mitt hjärta, för det gör ni!!!<3

Jag önskar mig tid i julkapp!!!

Nu ska jag nanna kudden...

Nattinatti!!!




Kommentarer
Postat av: jama

Hahaha...ja det är en liten värld verkligen. Min familj vet dock inte att jag bloggar..så jag va lite busig o la upp en bild på dem ändå ;-)



Då är ju du "bara barnet" med andra ord :-)

Själv kämpar man på med sina rynkcremer, haha.



Hoppas du haft en lugn go härlig jul.



Kram kram

2009-12-26 @ 13:10:51
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0