Är man knäpp...

... så är man!
Ja jag kan inte tycka annat om mig själv när jag sätter igång med bullbak en torsdagskväll som denna.
Är egentligen trött som en gnu, ögonen står i kors men jag har i flera dagars tid lovat mina arbetskamrater att ta med mig nybakade lussebullar och nu för en stund sen kom det dåliga samvetet ikapp mig.
Klart man inte kan göra dom besvikna ännu en morgon!;-)

Problemet just nu är bara att jag måste ha glömt saffranet i kassan i affären, kan inte hitta det någonstans här hemma så det blev till att skippa saffran i degen och istället göra vanliga kanelbullar.
Då uppstår ännu ett problem, kanelen är slut!!!
Det blir vaniljbullar istället!!!
Känns kanske som om det inte är meningen att det skulle bli något bullbak idag heller, men men 
Haha, vi får se hur det här slutat helt enketl!:-)

Nu kallar tvätten som vill hängas och sen ska degen bakas ut... Gääääsp, sen ska jag sova efter en alldeles för lång arbetsdag!!!

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0