Tisdagkväll...

...och vi myser med en kopp thé och sällskapsspel. Jockes bror är hos oss och blir kvar ett par dagar, mysigt med en extra att rå om.

Kikade in på shoppingsidor idag och "råkade" klicka hem ett par vinterkängor och ett par toppar. Grejen med mig och shopping är att jag aldrig, verkligen aldrig är nöjd. När jag väl börjar handla, och allra helst på nätet så kan jag inte sluta. Vill liksom bara ha Mer, Mer, Mer!:-)
Men, med tanke på att man ju tyvärr inte är ekonomiskt oberoende så måste man ju tyvärr begränsa sig...
MEN... en jacka och byxor och ett par stövlar funderar jag starkt på. Tycker jag är duktig som begränsar mig där  även fast "vill ha listan" är lååång;-)

Nu blir det en omgång spel till och sen är det dags att krypa ner in bingen. Imorgon ringer ju klockan tiiidigt så skulle ju vara trevligt att vakna något utvilad då.

Natti Natti och tack för alla fina ord och lycka till!!!


Kommentarer
Postat av: jama

Klick klick...här har du en till som klickar alldeles för mkt. Måste hejda mig i shoppandet. Men det är så .......TILLFREDSSTÄLLANDE!!! ;) Fast med lite ångest efteråt oxå att man kanske egentligen borde tänka en gång extra. MÅSTE man verkligen ha allt? Jag är en sån, vill ha ALLT!



Ha det gött!

KRam

2009-08-27 @ 15:25:57
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0