Söndag morgon...

...och jag var verkligen uppe med tuppen.
Strax före sju klev jag upp ur vår underbart sköna säng, vid den tidpunkten är det den skönaste säng jag någonsin legat i.
En långpromenad innan frukost och sen har jag duschat och gjort mig iordning. Ska stå och kränga grejer på loppis idag så därför denna tidiga uppgång. Borde va straffbart att planera in såna här tidiga sysselsättningar på sin ända sovmorgonsdag, men vad gör man inte för att få plats i skåpen och bli av med en massa junk?!

Idag fyller min vän Johanna år, GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!
ÄLskar dig gumman och jag hoppas du får en underbar födelsedag, du är värd det allra, allra bästa!!! <3

Blir födelsedagsfika på eftermiddagen när jag kommer hem, smarrigt!

Nu tickar klockan på alldeles för fort och jag ser att jag ligger lite efter i tidsschemat... oooooovanligt, eller inte!

Tidsoptimist, javissst!:-)
Puss på er och ha nu en underbar söndag i det soooliga vädret

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack gumman älskar dig också, vi ses ikväll puss puss

2009-08-23 @ 09:25:57
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0