Så gör jag d igen, så gör jag d igen, så gör jag d igen...

... jag mitt klan arsle har ännu en gån graderat alla mina bilder innan jag hunnit för a över dom från telen till datorn! GAAAAH, f--k va sur jag blir. Av nån konstig j----a anledning så sparar dom i olika mappar och det slutar alltid med att en av mappen blir raderad. Why, undrar jag och svaret på frågan får jag aldrig!

No pictures alltså men en uppdatering av helgen som gått kan jag iaf bjuda på!

Startade i lördagsmorse klockan fyra då vi lämnade Enköping för avfärd mot Uddevalla. Skulle vara framme till klockan åtta då Elias fotbollsmatch började. Det var alltså anledningen till att vi åkte dit, för att kolla på våra vänners son som jaft fotbollscup där torsdag till söndag.
Mike och Christa visste att vi skulle komma men vi hade inte sagt ett ljud om det till Elias som tyckte det var kul att vi kom, det värmde i hjärtat!
Blev ett par matcher under lördagen, under en match var det så jäkla härlig stämning bland oss på läktaren. Hejarramsor och peppning till tusen, både vi och grabbarna körde på för fullt vilket resulterade i vinst i alla fall i den matchen!:-) Wihooo!
Så kul att glida runt i fotbollsvärlden igen, är ju antal år sen man spelade själv och jag måste erkänna att jag saknar den härliga miljön man befinner sig i. Spänningen när man står där vid sidan av planen, glädjen bland grabbarna när det går bra, köpa en kopp inte alltför gott kaffe, ta en korv i paus, den glada stämningen mellan föräldrarna... ja allt som hör till. Det är nåt speciellt med just forbollscuper och jag verkligen älskar det! Hoppas det blir fler sådana för Elias lag så man kan hänga på, sen får man väl vänta tills man själv får småttingar och hoppas fotboll roar dom!Kommer bli en riktig fotbollsmorsa i så fall!;-)

Inte bara fotboll har roat oss under helgen utan också sällskapet av våra älskade vänner, M o C. Som alltid har vi kul när vi träffas och det var riktigt roligt att åka iväg även om det inte var för någin längre tripp.
Miljöombyte är nyttigt och ett perfekt tillfälle att ladda batterierna på.Skönt att bara göra det man känner för och glida omkring utan några som helst måsten!
Vi hade hyrt in oss på Best Western Hotell, helt okej rum med underbar frukost(som alltid på hotell)!
På lördagskvällen blev det mat och dryck tillsammans på urmysig Restaurang, fisk på menyn för mig och det var det godaste jag ätit på länge vill jag lova!

Fotboll på söndagen igen, tyvärr gick det inte jättebra för grabbarna men det viktigaste är väl egentligen att dom haft en kul helg tillsammans och förhoppningsvis gjot sitt bästa tycker jag. Även om man såg att vissa var mer besvikna än andra.
På hemvägen stannade vi till på ett stort shoppingcenter som låg precis utanför Uddevalla. Massor med affärer så där spenderade vi ett par timmar! INgen shopping för mig, seriöst så hittade jag ingenting som föll mig i smaken. WHAT??? Blir nästan orolig!;-) J däremot shoppade för oss båda, händer inte alltför ofta att han gör det så det var kul att han hittade saker som passade honom!


Bilresa hemåt i söndagskväll. Efter kisspaus fick vi med oss grabbarna grus i vår bil!:-)



Två coolingar in action!:-)
I baksätet blev det allsång och diggandes till tusen av grabbarna som hade otroligt med energi för att ha kämpat på fotbollsplanen i flera dagar!
Härligt med lite liv i bilen och härligare ungar får man leta länge efter!

En liten uppdatering, inte lika kul utan bilder och jag är fortfarande upprörd för att jag raderat dom!:-( Jävla klantarsle är vad jag är!

Tack Mike o Christa för två toppendagar!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0