Länge sen sist......

var det men nu är jag här igen!

Det tar på krafterna att jobba, även fast det bara är några ynka timmar så är jag helt slut nr jag kommer hem och har inte mycket energi över till annat! MEN, fasiken va kul det är att ha kommit igång på jobbet igen. Jäg känner nu när det sker så mycket förändringar till det positiva att jag verkligen älsakr mitt jobb. Vet inte när jag senast hade den känslan, vet egentligen inte om jag någon gång förut riktigt haft den känslan när det rör arbetet men nu finns den här och det gör mig så glad och ger mig energi till att fixa det här med arbetsprövningen! TJOHO, med den känslan kan jag nu fira trevlig, ledig helg!

Igår var jag och min arbetskamrat på FORMEX mässa i Älvsjö. Inredning-och presentmässa med andra ord. Guuuud va mycket fint vi köpte hem till butiken och guuud vad jag trivs på såna där ställen. Hela dagen flöt på perfekt, trots mycket folk och lite halvstressigt så mådde jag bra. Skönt, hade faktiskt varit lite orolig innan men nu bevisade jag för mig själv att jag kan fixa det och jag växte i mig själv kan jag lova;-)
Inte bara handlade vi heller, att träffa alla säljare och kolla in alla snyggt skyltade montrar väckte min hjärna til liv igen... att ha varit hemma så länge som jag varit har satt sina spår och jag behövde verkligen få strosa omkring och få nya idéer och inspiration.
Nu är jag laddad och har så mycket idéer inför höst-och vinter skyltningarna, ska bli så kul att få gå loss bland nya varor och göra fint!:-)
Frågan är bara hur jag ska få tiden att räcka till, men som sagt så får jag inte tänka så och liksom ta en dag i taget och låta det ta den tid det tar. Tuff utmaning men visst ska jag lyckas med det hörrni?!:-)

Kollade film hemma hos vänner igår kväll, "Män som hatar kvinnor". Mycket bra men gripande film, jobbig i vissa scener men riktigt bra! Har du inte sett den så rekomenderar jag dig verkligen att göra det!

Nu är det dags för sen frukost! Sen städning här hemma, ser ut som ett bombnedslag...tur man är ledig idag och hela helgen så man har tid att at reda på skiten!

Trevlig helg hörrni!

Puss o Kram /A

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ser aldrig ut som ett bombnedslag hemma hos dig!!! Vänta tills du skaffar en 2-åring som drar fram ALLA sina leksaker på en gång ;) Puss

2009-08-28 @ 14:28:34
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0