Hallå där mitt i natten!

Här sitter jag i soffan på nattkröken och ugglar framför tvn. Har varit en hektiskt dag så känner mig något slut både i kroppen och knoppen! Mycket har i alla fall blivit gjort under dagen och just idag känns det som huvudsaken. Vila kan jag göra en annan dag och hade ändå inte kunnat göra det då jag skulle haft i bakhuvet vad jag egentligen borde göra istället, thats me ! Ny dag och så även ny vecka imorgon, måndag och bara fem dagar kvar till den stora dagen med möte på jobbet. Nervös så jag skakar är jag och stundtals livrädd men försöker sjå bort tankarna så gott jag kan. Ännu är det ett par dagar kvar och det finns ingen anledning till att oroa sig i förhand. Det går som det går och det enda jag kan göra är mitt allra bästa! Så är det och jag ska verkligen försöka att tro på det också...hm, låter så klokt men är lättare sagt än gjort vill jag lova! Nu tänker jag ialla fall förflytta mig till den nybäddade sängen med hopp om en god natts sömn. Hoppas ni sover gott allihopa! Hörs imorgon, Puss A

Kommentarer
Postat av: Emelie

de kommer gå toppen vännen..! tro på dig själv!

2009-08-11 @ 11:34:26
URL: http://emionaventyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emelie: Tack för dina alltid så fina, peppande ord. Du är guld!

PUSS

2009-08-12 @ 02:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0