GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, ibland blir man bara så förbannat less...

Gaaaaaaah!!!!!

Det här äckliga kontrollbehovet jag har driver mig till vansinne, det kommer snart att kväva mig.
Idag har inte varit den bästa dagen och bara det gör ju att man inte pallar...att sen dessutom vara ett kontrollfrak vad gäller allt tar på krafterna. Usch, blä, fy , fan , helvete.... listan kn göras lång!

Har i varje fall haft turen att få  spendera kvällen  med min älskling och älskade vänner. Det är det som gör att man orkar!

Nu sova och sen vakna upp och förhoppningsvis få chansen att njuta av en dag utan ångest och kontrollbehov... längtar efter det!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: emilia

Jo, han är världens sötaste unge. Fasters sötnos.

Hoppas du följer min blogg ihöst när jag åker, pusspusss

2009-08-08 @ 11:17:33
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0