En söndagkväll...

Har ju varit helt underbart väder idag, strålande sol har vi haft hela dagen och det gjorde ju att kvällen blev helt underbar den med.
Jag passade på att bege mig ut en sväng, testade på att cykla med hunden för första gången. Är J som brukar stå för den biten annars då jag inte riktigt vågat mig på det men idag trotsade jag min feghet och det gick ju alldeles utomordentligt bra.
Vi cyklade hem till  mina föräldrar där cykeln fick stanna kvar, tack mamma för lånet!<3 Sen tog vi oss en rask promenix hem igen. Hög musik i öronen ,Rock kanalen SÅKLART och sköna skor på fötterna gör verkligen att jag kan gå hur långt som helst. Allra helst nävädret är på topp, jag älskar det och så gör även hunden som gladeligen traskar på vid min sida.

Under promenaden såg jag en luftballong på himlen. Som alltid när jag ser en så blir jag så sugen att prova på. Samtidigt som jag blir sådär pirrigt nervös i magen. Vet egentligen inte om jag vågar efetrsom jag är lite, lite höjdrädd men har lovat mig själv att det är någonting jag måste prova på någon gång! En bra 25 eller 30 års present kanske...!;-)

http://thabruds.blogg.se/category/allmant.html



Blev en sväng med dammsugaren samt bestiga berget av ren tvätt när jag kom hem och nu har jag precis blivit klar med allt det. J jobbar inatt så jag känner mig lite ensam här hemma. Mycket pågrund av att jag har ångestkänningar i kroppen och ett pockande i bröstet, det gör mig extra känslig. Det bästa vore nog att lägga sig framför en film och försöka skingra tankarna innan jag försöker sova.
Så får det bli, ska välja nån riktigt bra tjejig film tror jag!;-)

Puss o Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Fru P

BORT med ångestkänningar o pockande i bröst!!!! Bort, bort, BORT!!!!!

2009-08-25 @ 15:58:06
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0