BINGO!!!;-)

Igår kväll sysselsatte vi oss me pensionärsaktiviteter igen!;-) Eller vad brukar Bilbingo räknas som?!
I vilket fall är det kul så jag spenderas gärna ett par timamr av min tid där nån gång ibland, inte skulle jag göra det om det inte var så att det ofta står stora pengar på spel så spänningen stiger. Man hoppas ju att den där stor vinsten ska dimpa ner nån gång!
I går vann i alla fall jag femhundra spänn och jag blev glad för det, även om man som alltid tycker det kunde varit lite mer när man äntligen vinenr!:-) Vore dumt att vara nöjd nån gång liksom!

Vi hade ett par kompisar med oss och jag och min vän satt utanför bilen i det underbara vädret. Var ju varmt långt in på kvällen, älskar såna kvällar!
Nåt som inte var lika trevligt var bingoutroparn... eller ja henne som person var det säkert inge fel på men däremot hennes smackande i micken. Före varje nummer kom det ett smackande, antingen hade hon onormalt me salivproduktin eller värsta hubba-bubba klumpen i käften.
Jag verkligen HATAR när någon smackar, sånt där kladdigt jävla smackande ljud som gör att det reser sig längs ryggraden och man är nära på att brista...
Är det enda man tänker på om det väl börjat o fan va irriterande o äckligt det är!

Håll igen munnen när du tuggar! Det lärde man väl sig när man var liten?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0