Natti Natti

Inte fan ringde kärringjäveln upp som hon sa hon skulle göra. Ursäkta ordvalet men blir så jävla förbannad, vaddå inte ta patienterna på allvar? Tror hon jag vill ha en tid för att fördriva tiden lr... Gaaaahhh
Väntade till klockan var över ett och ringde då upp igen, telefontid men upptaget och helt plötsligt bryts samtalet eftersom telefontiden var över... Jag kokar av ilska alltså!!!

Jaja, inte mycket annat att göra än vänta till måndag och förhoppningsvis få tag på en tid då. I värsta fall finns ju för den som älskar att vänta, vänta, vänta akuten men väntar in i det sista för att bege mig dit faktiskt! I vår håla är större delen av personalen där så otroligt nonchalanta, man ber nästan om ursäkt för att man finns till så hoppas jag slipper besöka dom. Nu ikväll har det värkt som fan i högerörat, det som annars värkt minst. Blir inte klok på det här alltså!
Är tur det finns så duktiga, kunniga doktorer som det lätt går att få tag på! NOT!

-----------

Nu ikväll har jag iaf haft mycket trevligt hemma hos min rara Johanna, Anders och charmtrollet William. Var ett par veckor sen vi sågs eftersom dom varit på solsemester så det var verkligen på tiden att vi träffades och snackade av oss. Brunbrända och fina var dom såklart och lillprinsen lika underbart mysig som alltid, sprallig och givmild med både kramar och puss;-) Så gullig när han efter vällingdrickandet somnade ihopkurad i soffhörnet i sin lilla pyjamas. Så liten, oskyldig och så otroligt fin.  Han har en speciell plats i mitt hjärta den gossen!
Likaså har hans föräldrar så självklart har vi haft en trevlig kväll!

Nu tänkte jag ringa ett samtal till min älskling, Han jobbar i helgen så dröjer antalet timmar innan han får komma hem och krypa ner i sängen. Jag däremot ska strax gå och lägga mig så jag säger Godnatt till er alla!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0