Påskharen?

Hade en så trevlig kväll igår tillsammans med vänner och min mor som är själv över påsken då far min golfar i värmen!
Lagade färsbiffar med hemgjord kantarellsås och potatisgratäng och sallad, supergott!
Kaffe och massa babbel och senare blev det kortspel:-)

Jaha, Påskafton idag då och ännu har ingen påskhare synts till med någon stor fin påskpresent;-)
Premiärgrillning hos systeryster och Adde ikväll, grillad rostbiff i honungsmarinad står på vår meny. Hoppas det blir smarrigt!
Har lovat att fixa efterrätt men just nu står det still i hjärnan så vettesjutton va vi ska hitta på för smarrigt. Sugen på bär är jag iallafall, ingenting för sött vill jag ha. Andra får rätta sig efter vad jag vill;-)

Kanske inte låter så men vi gör faktiskt annat än äter också;-) Njuter av varandras sällskap, är SÅ skönt att Jocke är ledig så vi får spendera tid med varandra och våra vänner och familj! Så sällan man lyckas få ihop allihopa då det alltid är någon som är uppbokad på annat.

Ser fram emot en trevlig kväll men först en härlig vårdag med soooool!:-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som att det kommer bli en trevlig kväll!

Här ska också grillen plockas fram, känns som ett måste denna dag.

Vi mumsade Gino igår, med svenska bär, jordgubbar,hallon,blåbär, och björnbär kanske kan vara ngt för er!?

2009-04-11 @ 12:20:01
URL: http://frejzan.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

Vill bara kika in och önska en glad påsk! Hoppas du får en trevlig helg!



allt bra?

Kram

2009-04-11 @ 12:21:47
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0