HJÄÄÄÄÄLP!

Hörrni, jag behöver er hjälp!

Häromdagen fick vi reda på att det är FILMTEMA på festen vi ska på om några veckor. Alltså ska man vara utklädd till något som hänger ihop med filmen man valt att representera.
Mina tankeknölar slår volter för att komma försöka komma på vilken film jag vill vara men inget bra dyker upp i skallen!
Ska bli så jäkla kul och jag vill liksom komma på det där perfekta så man känner sog nöjd och folk förhoppningsvis förstår vilken film man valt.

Så snälla, hjälp mig nu! Kom med tips på bra klassiska filmer som man kan klä sig riktigt snyggt till:-)



Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Men gud så kul, gå som mumie ur filmen Mumien då behöver du ju inte ens sminka dig ;) Eller så går du som hon va heter hon nu??? Sandy, i Grease med krulligt hår och läderklädsel...Eller Tingeling :) jag har ju en massa bra idéer, att du inte frågade mig på en gång ;) puss

2009-04-27 @ 16:07:20
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Cian

Du får ta ett tajt fodral och leka Lara Croft :)

2009-04-28 @ 11:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0