Välkommen till min nya blogg!

Efter många om och men sitter jag äntlien här med min alldeles egna blogg!
Alexandra heter jag och här kommer ni kunna läsa om allt ifrån mitt vardagsliv till lite mer spännande utsvävnigar. Jag lever ihop med min  drömprins Joakim antingen i min lägenhet i Enköping lr hemma hos honom i Bålsta. Vi har en hund vid namn Doriz, en 1 ½ årig Rotweiler som är lika envis som matte sin!
Så, det var väl allt för denna gång men fortsätt gärna besöka mig så kommer ni säkerligen få lära känna  mig mer. Hoppas ni kommer trivas här och att mitt srivande kanske till och med kommer roa er;-)
Puss o Kram Alexandra


Kommentarer
Postat av: Fruviksell

Äntligen, grattis och välkommen min bästa. Puss

2008-11-14 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0