Uppe me tuppen

Jo men visst, vaken tidigt idag. Vaken men toktrött men kan verkligen inte somna om... Förstår inte hur tröttheten kan finnas kvar när jag gick till sängs så tidigt igår?! Men men...

Igår va jag och käkade lunch och fikade med Johanna och William. Vi gickmen sväng i butikerna som vår lilla stad har att erbjuda. ilket inte är mycket... Ingenting av det vi sökte fann vi vilket kanske var väntat! Man får inte ha för höga förväntningar där inte!
Den här helgen kommer bli en ensam jäkla pisshelg! Positivt hon är tänker ni mne det är jag inte heller!!! JOcke ska jobba och jag tycker dom ensamma helgerna är sååå tråkiga! Blir ju skillnad när jag börjar jobba igen då vi som tur är jobbar samma helger! Då har man den gemensamma ledighelgen att se fram emot och jobbhelgen blir inte alls lika pisstråkig som nu! Nej men et varsitt måndag-fredag 8-17 jobb ksulle ju inte sitta helt fel!
Men gud så positiv jag är:-(

Jaja, som tur är har vi iallafall hela dagen tillsammans och av den ska jag bara njuta! :-)
Sitta ensam hemma hela helgen kommer jag inte heller göra, nåt kul kommer väl hittas på! Så ska sluta klaga, men ibland mäste man få tycka lite synd om sig själv;-)

Hmmm, ska nog sova lite till!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Och vi som inte är hemma :( Puss

2008-11-28 @ 09:54:09
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du kan väl följa med mig och syster till ikea om du vill? åker nog på lör fm.

2008-11-28 @ 12:54:38
URL: http://frejzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0