Torsdag kväll...

Har ätit så goda hembakade bullar hemma hos Johanna idag. Helt nygräddade med ett glas riktigt kall mjölk till, smarrigt:-)
Busat lite med lillprinsen Wiliam och haft allmänt trevligt med Johanna, mycket babbel blir det! Lyssnat på julsånger, kom lite i stämning faktiskt. Nästan så man blir sugen på att ta fram adventsgrejerna och pyssla och dona lite grann...

Nu har jag bara för en stund sen kommit hem från Johanna med familj som jag våldsgästade när JOcke åkte o jobbade, stackarna får aldrig vara ifred;-)
Har diskat och nu tänker jag slänga mig på soffan och kolla 2½män, det är humor det!

Hoppas ni haft en bra dag och ett lika underbart väder som vi haft!
Puss Puss

Imorgonbitti klockan sju går min darling av sitt arbetspass för att sen vara ledig ända fram till måndag kväll. Ska bli sååå skönt att ha honom hemma och för att inte tala om hur skönt det måste vara för honom att vara ledig! Han är duktig som jobbar och sliter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0