Sova Middag...

brukar jag inte göra och dom få gångerna jag gör det ångrar jag mig lika mycket när kvällen kommer. Idag är en sån dag vilket är förklaringen till varför jag är uppe så här dags, pigg som en mört!
Jocke jobbar så är ensam i huset, finns ju inte så mycket att göra mitt i natten men jag verkar alltid hitta på småsaker som behövs fixas. Har precis städat i en garderob, vikt kläder och nu kagt i en maskin tvätt. Väntar ¨på att diskmaskinen ska bli klar, plocka ur den så går tiden lite där me...
Känns ju som dom här sysslorna kunde ha sparats tills imorgon men rastlös som jag är gör jag det nu med hopp om att bli itmattad för atts edan kunna somna in under det underbart sköna duntäcket!

Idag har verkligen varit en slappardag utan dess like. Har hållt mig inomhus så mycket som möjligt då det varit ett hemskt snöoväder sen igår. Mysig att titta på genom fönstret men inge vidare att tvingas vara ute i, nån måtta på snöandet kan det ju vara. Ser iallafall ut att ha lugnat ner sig nu... Hoppas det förblir kallt nu så snön kan få ligga kvar på backen!

Babbel, babbel... Nu ska jag surfa vidare och kika efter dom sista julklapparna!
Hörs imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sorry gumman, de har lovat plusgrader redan imorgon, värdelöst va?

2008-11-25 @ 09:13:29
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0