Godkväll!

  En annan satt ju med sprutande tårar genom hela Ensam Mamma... Blir så känslig när det har med kärlek och romantik att göra, är nog för jag vet hur det känns när det är på riktgt och hur det känns i kroppen då. Så glad att jag också funnit den rätta och då rör sig många tankar i huvudet under sådana program...lever mig in i det liksom;-) Blev tröstad av Jocke" Du är ju inte den enda kärringen i Sverige som sitter och gråter till det här programmet"! Raring där;-) Hoppas iaf att tjejernas val var dom rätta och att dom får det bra med sina kärlekar!

Har varit en lugn dag idag! Packat lite och förflyttat oss hem till Jockes hus då han ska jobba i den här byn ett tagframöver. Ganska skönt med miljöombyte, främst för att det finns öppen spis här som sprakar dygnet runt nu när kylan tränger sig på! Satan va kallt det är och för att inte tala om vilket oväder det va när vi åkte från ENköping nu framåt kvällen. Gick inte fort på motorvägen kan jag lova, man vill ju inte riskera att hamna i diket. Hemska tanke för en orolig själ som jag!
SÅ till er alla som ska ut på vägarna: KÖR FÖRSIKTIGT!!!

Nu ska jag återgå till mitt tvtittand och sedan krypa ner i bingen!

Hoppas ni alla haft en lika trevlig helg som jag haft och att kommande vecka blir lika trevlig!
Puss och Godnatt

Förresten, Ett STORT tack till Johanna och Anders för en mycket trevlig middag i lördagskväll! Repris på det snart igen hoppas vi:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0