John Bluuuund, var är du???

Ögonlocken är i tiodubbel storlek än normalt, påsar under ögonen. Ja ögonen ska vi inte tala om, helt rödsprängda. Blek som ett lakan och helt groggy i skallen...Fy fan, hur ska jag kunna bli människa tills imorgon.
Med andra ord är jag helt sjukt TRÖTT men kan verkligen inte sova! Legat och vridigt mig sen klockan 02.30, räknat dom där förbannade fåren och till och med provat den gamla huskuren med varm mjölk. Fy fan va det smakade illa:-( Ingen höjdare kan jag lova...

Så jävla envis också, har såna där insomningspiller men vågar inte ta dom. Blir helt väck dagen efter och frågan är vad som är bäst? Trött som en gris eller halvt nerdrogad en halv dag... Hm, undra vilket av dom sällskapet Jocke o Co vill ha med sig till Parlamentet imorrn?;-)

Nej om man ska återgå till sängen kanske i hopp om att John Blund har vägarna förbi med lite somngrus! OM inte annat är det ju varmt och skönt under täcket iaf!

Satan vilket dåligt humör jag kommer va på imorrn, MÅSTE få sova nu! 2 timmar sömn per natt funkar verkligen inte i längden. Tro mig gott folk, det gör det verkligen INTE!

Kommentarer
Postat av: Cian

Hej hopp..:)



Hoppas du fick sova nånting iaf..



Jag blir monster om jag inte får sova mina 9 timmar per natt..



Parlamentetinspelning..gu vad kul

lite avis måste jag få erkänna



Have fun



:)

2008-12-16 @ 07:33:06
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Fru P

Usch. Jag vet preciiiiis hur trött man kan vara. Jag är det rätt ofta... men det har att göra med att jag blir väckt av smågrisar varje natt (åtminstone varannan vecka). Jag blir som Cian, ett monster, när jag inte får sova. Ett hemskt monster. Har inget tålamod alls.



Är lite skeptiskt mot piller o skit så insomnings tjofräs är inget jag själv skulle ta... även om jag har megasvårt att somna på kvällarna. Det kan ta en timme eller mer, och det är INTE roligt när man blir väckt sisådär 3-4 ggr o har så svårt att somna om...



Guuuud vikken lång kommentar detta blev.



Parlamentet!!!!! Me like a lot. Är Betnér kvar??



O så sist - tack för SUPERFIN kommentar i min blogg. Sånt blir man varm av :-)

2008-12-16 @ 09:13:49
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Ullis

Testa att lägga dig i soffan o småglo på någon dålig serie. Då brukar man kunna somna :) Jag har det motsatta problemet istället, jag sover för mycket o för länge. Man blir helt knäckt av det också till slut, fast visserligen på ett annat sätt men..

2008-12-16 @ 11:27:19
URL: http://ulricas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fick du någon sömn tillslut gumman? Puss

2008-12-16 @ 12:47:00
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Cian: Jag har samma behoc av sömn så du kan ju tänka dig vilket monster jag är här hemma:-)



Fru P: LIka skeptiskt mot såna piller jag me så väntar med dom in in i det sista...Hoppas verkligen Betnér är med ikväll, är ju ett specialprogram me tio komiker så möjligheten är ganska stpor:-) Han är sååå bra!!



Ullis: Ge miog några timmar av din sömn, NU! Annars kommer jag och våldsgästar dig med mitt dåliga humör, inte att se fram emot för din del:-)Moahahahaah



Johanna: Näe det fick jag inte men med en massa smink och Clear Eyes kan jag nog visa mig ute band folk iaf! Puss

2008-12-16 @ 13:03:48
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Ja Alexandra... På karln! :) Det var ju han som vurpa, och av någon anledning drog med mig i det hela. Vet inte riktigt hur det där gick till. Men då tycker jag också det var rätt att jag fick landa hyfsat mjukt på honom.. Annars hade jag nog varit mindre glad.... ;)

2008-12-16 @ 23:00:12
URL: http://ulricas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0