Lördag:-)

Ett tag sen jag uppdaterade bloggen men som vanligt har tiden rullat på alldeles för fort och har inte räckt till för att hinna skriva.
Igår packade vi in oss i bilen för att bo hemma i lägenheten ett tag. Inte klokt hur mycket grejer två personer kan tänkas behöva för bara ett par dagar, bilen överbelamrad med grejer och matkassar.  Nu måste jag väl erkänna att mestadels av grejerna hör till mig men ändå...;-)
Myskväll framför Idol med hemlagad smarrig helgmiddag stog på menyn och lite senare filmtittande efter en promenix i snöslasket. Så tråkigt och kallt väder så var skönt att komma in i värmen igen!

Idag har jag varit en sväng på systemet för inhandling av fördrink till kvällens julmiddag på jobbet. Ska bli riktigt trevligt! Lite nervös är jag för att vara ute med så mycket folk men ändå ska det bli kul att träffa jobbarkompisarna igen och tar jag det bara lugnt så fixar jag det nog! Håll tummarna för att  jag klarar kvällen, skulle betyda så enormt mycket om jag tar mig dit och genomför kvällen utan ångestattack!( Så, nu fick ni veta det också)

Sitter här med färg i håret som alldeles strax är dags att skölja ur så måste kila...
Önskar er en riktigt trevlig lördagskväll!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0