Härligt!

Håret blev brunt som planerat, nu kan jag äntligen pusta ut! Några dagar innan vi skulle åka till Turkiet i september la jag i en chokladbrun färg i håret och blev kolsvart.-( Jättesnyggt på vissa men på mig såg det verkligen förjävligt ut, skiftade i blått dessutom. Fick panik och åkte o köpte mer färg, och mer färg och mer färg. Blev efter mycket om och men bra men vägen dit var lång kan jag lova!

Är därför numera extra nervös varje gång jag lägger i en färg och nämner jag för Jocke att jag ska färga får jag bara en suck och rusk på huvet till svar:-)
Kanske ska lyssna på honom och ge upp färgningen. Byta stil till pissfärgad råtta, det är ungefär så jag ser ut då:-)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0