Natt babbel...

Haft myskväll hos Johanna ikväll, ätit god mat och tagit ett glas vin. Spelat TP och umgåtts kring en massa babbel:-) Tyvärr vann jag inte spelet, suger tydligen på TP. Helt oallmänbildad, kanske skulle ta och läsa årsböckerna jag har ligger i källaren så jag fyller på min hjärna med lite kunskap! Böckerna kostade ju skjortan så är väl dag att använda dom!

Här hemma har Jocke haft förfest med jobbarkompisarna ikväll! Med tanke på alla urdruckna flaskor och burkar som prydde bord och bänkar när jag kom hem så var dom nog bra i gasen allihop när dom blev hämtade för att åka iväg på julbord!:-) Nästan så man blir lite avundsjuk och partysugen!

Klockan är mycket så borde försöka sova, skulle va typiskt om jag för en gångs skull skulle  kunna slumra in  för att sen bli väckt av onykter hemraglandes pojkvän framåt småtimmarna, brukar ta ett par timmar för honom att somna då alkoholen gör honom extra pratglad;-) 


Puss o Godnatt och ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Caroline

men han som sålde böckerna var väl snygg, eller hur var det ;)

2008-12-20 @ 09:39:33
URL: http://ezenhall.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja så snygg så han tom lurade på mig en barnbokserie:-) Sex böcker för 5000:- Borde va olagligt att va snygg som försäljare. Tur att jag växt ifrån det där nu när jag köper in varor på jobbet,skulle inte va poppis på ekonomiavdelningen annars kan jag lova!

2008-12-20 @ 12:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0