Fredag 2008-12-12

Jaha ja, då var det fredag igen då och även dags för Jocke att jobba helg. Ni vet hur jag känner inför det så tänker inte ogga över det igen(Då kanske ni lackar ur på mig och aldrig mer besöker min blogg!),och det vill vi ju inte riskera!
Måste i varje fall säga att det hade varit passande om det varit hans lediga helg nu när allt är som det är men det är bara bita ihop och göra det vbästa av situationen. Sysselsätta mig på någe vis och koppla bort tankarna!

Ikväll är det ju Idol final. Måste ju säga att säsongens Idol inte varit bland dom bästa men i vilket fall så sitter man ju ändå framför tvn och glor. Tror att Kevin tar hem segern jag och om jag måste välja så blir det honom jag lägger min röst på. Han har ju iallafall något speciellt tillskillnad från vad de andra tävlande haft så tycker han känns som en given vinnare. Tänk om man hade lite av hans energi i kroppen, oj oj oj vilken glädjespridare han är!

Nu ska jag skala lite potatis så min Darling får i sig lite mat innan han sticker iväg!

Jag tittar säkerligen in här senare också och oggar av mig lite. Känns verkligen som att jag bara tjatar och gnäller just nu men det är ju så jag mår och känner och det här är ju faktiskt min Blogg där jag skriver om vad jag vill. Lika tjatiga som mina inlägg är nu, så roliga och intressanta kommer dom vara den dagen när allt känns bra igen! Så se fram emot det kära bloggläsare nu i denna dystra period:-)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Vet du, det är därför man har blogg...för att man ska kunna ogga ur sig!! sÅ FUNKAR det bara....



Men såg att du sett oss på IKEA, varför sa du inte heeej??? det hade vart ´jättekul ju!!! :-)



KRAM

2008-12-12 @ 17:07:29
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Nina

Vet du, det är därför man har blogg...för att man ska kunna ogga ur sig!! sÅ FUNKAR det bara....



Men såg att du sett oss på IKEA, varför sa du inte heeej??? det hade vart ´jättekul ju!!! :-)



KRAM

2008-12-12 @ 17:07:29
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Ullis

Alexandra! Vet du en sak... en dag, då kommer du läsa de här inläggen och skratta. Det vet jag! För vet du varför? Jag skrattar. Jag ler åt dig, som oggar dig.. oggar dig över att du klagar.. Som sagt, man får klaga! Och man får skriva precis vad man vill!

Jag vet att det är jobbigt att må som man mår. Därför är det skönt att skriva av sig. Men det är skönt att läsa din jargong runt det. Det låter ändå som en liten liten ljusglimt i klagandet. :) Om du förstår vad jag försöker få fram.

Och du vet att du är välkommen imorgon om du vill! Vi lär inte vara så svåra att umgås med. Och vi kommer nog både klaga och skvallra en del, vi är nog på ungefär samma plan och nivå allihopa. Kram på dig :)

2008-12-12 @ 21:32:41
URL: http://ulricas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0