Burrr

Inge vidare bra promenadväder idag inte men här är manså illa tvungen att gå ut med jycken då vi inte lärt henne att använda toaletten ännu!
Duggregn, slask, lera och blåst verkar va det som vädergudarna har att erbjuda nuförtiden. Så tråkigt!
Vädergud, om du hör mig så önskar jag mig snö!! Om inte nu så i varje fall till julafton, ingen riktig jul om det inte är snö på backen:-(

Fortsätta städa nu och hänga tvätt. Gud va jag tvättar, tror fasiken att grannarna smugglar in deras smutstvätt också för så här mycket kläder kan väl två personer inte göra av med! Eller?

Fortsatt trevlig dag!!!
Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror att det är 2 andra som smugglar dit sin tvätt ja ;)

2008-12-03 @ 14:06:15
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0