2008-12-17 Snart bara 6 dagar kvar till jul!

Nu ska jag äntligen sätta mig ner och börja slå in alla julklappar, har skjutot upp det en lång tid men nu känner jag att jag har tid!
Precis kommit hem från myskväll hos Johanna o co, kollat tv o smaskat pepparchips. Hade aldrig ätit dom förut men tyvärr är det nog en ny favorit. Ska inte äta sånt där men ibland kan man verkligen inte hålla sig;-) Vi har även diskuterat och försökt komponera ihop en trerättersmeny till Nyårsafton, svårt det där när det finns så mycket god mat att välja mellan!

Nu dags att börja pyssla ihop fina paket. Blir dom eiktig tfina kanske jag tillochmed lägger ut en bild, men kanske bara kanske;-) Sen är det sängen som gäller, hoppas verkligen på att jag kan sova inatt så jag är pigg imorgon. Vore ljuvligt att få känna sig utvilad för första gången pålänge! Plus att sover man så är det snart morgon och älsklingen kommer hem från jobbet, Me Like!:-)

Puss och Godnatt


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vi kör väl på pölsan och de stuvade makaronerna???

2008-12-18 @ 11:27:54
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men vi kör väl på pölsan och de stuvade makaronerna???

2008-12-18 @ 11:29:20
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Absolut! Va ju lite inne på vanliga kokta makaroner men man vill ju liksom lyxa till det lite iaf så stuvade blir perfekt;-)

2008-12-18 @ 11:51:25
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0