2008-12-01

Oj, oj,oj redan inne i december.Det här året har verkligen sprungit iväg! Någon sa att åren går fortare när man blir äldre...Hur sk ajag tolka det?! Känslig punkt det där;-)

Jag är en av två vinnare i Charlotte Perellis Bloggtävling denna vecka! Tjoho:-)
Priset är en guidad spökvandring för två personer i gamla stan, Stockholm! Ska bli spännande, är ju lite mörkrädd nuförtiden men som tur är kommer ju min darling vara med så får välgömma mig i hans famn om det blir alltför läskigt;-)

Dagen har vi spenderat tillsammans för ovanlighetens skull, Jocke jobbar ju mycket just nu då det känns som vi inte hade setts på evigheter. Ett par timmar om dagen är ju inte mycket så då är såna här ledighetsdagar guld värda!

Krypa ner i bingen nu. Imorgon är det Enköping och ett besök hos farbror doktorn som står på schemat. Vi får se hur det går...

Puss o Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis,men akta så inte spökena tar dg ;) Lycka till hos dr, skicka ett mess efteråt så jag vet hur det gick puss puss

2008-12-02 @ 12:08:48
URL: http://fruviksell.bogg.se
Postat av: Johanna

Grattis,men akta så inte spökena tar dg ;) Lycka till hos dr, skicka ett mess efteråt så jag vet hur det gick puss puss

2008-12-02 @ 12:09:08
URL: http://fruviksell.bogg.se
Postat av: Johanna

Grattis!!! men akta så att inte spökena tar dig ;) Lycka till hos dr och skicka ett mess när du kommer hem så jag får veta hur det gick. Puss

2008-12-02 @ 12:11:06
URL: http://fruviksell.bogg.se
Postat av: Johanna

Hmm först stod det att ingen av mina kommentarer kom med och nu finns alla tre?!

2008-12-02 @ 15:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0