!!!

Solen och värmen är tillbaka, visst gör det mycket för ens eget välmående?!
Dock har jag haft det tufft att ta mig utanför dörren dom senaste dagarna, blir så i perioder... men idag gick jag ner och lam ig på gräsmattan på en filt. Så ljuvligt det är att ligga där i solen och svettas;-) Musik i öronen och slumra in en stund... vakna helt vimmelkantig gör man ju men det är det värt!

Annars går all min energi åt till att ladda inför helgens tripp till Götet! Har ja sedan flera månader tillbaka haft biljetter bokade till "The big 4"(Metallica, Slayer, Megadeth och Anthrax). Boende från fredag till måndag är bokat, ja det blir en långweekend helt enkelt. Strosa runt på stan, en sväng på liseberg , god mat, gott att dricka och trevligt sällskap. Kommer bli underbart! Dock funkar ju min kropp inte som den ska just nu, den arbetar för fullt för att ladda inför dom kommande dagarna... det blir en rejäl prövning att vara bland så enormt mycke folk! Jag försöker intala mig att det kommer gå bra, men ångesten och katastroftankarna kommer alltid ifatt mig. Nu tänker jag trotsa...jag ska åka! Så är det! Kan inte isolera mig, det funkar inte... jag måste försöka och klarar jag det är det en bit på vägen till att bli starkare! Känner jag mig själv rätt är jag helt slut när vi kommer hem, men det är ett senare problem... jag har inte planerat in en enda grej i nästa vecka så kan ta dagen som den kommer.

Varför ska jag oftast behöva må dåligt före, under och efter?! Hur ska man fixa att ta sig igenom allt det och fortfarande stå upprätt?
JAg tycker livet är orättvist!

Det borde få vända nu tycker jag så jag får njuta av det goda i livet! Få se fram emot semester som dom flesta andra... kunna njuta och inte behöva ladda upp och ladda ner som nån jävla robot.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ångesten måste komma nånstans ifrån, och då är nog enda sättet att komma på vad det är som i grund och botten orsakar det och sen gå till botten med det - för att bli fri. Oftast behövs nog någon utbildad för att hjälpa till att nysta i det hela.



Men du kanske redan vet nån orsak o jobbar på det.

Hoppas du blir bättre snart iaf. Kram

2011-06-30 @ 21:55:01
URL: http://kvernis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0