Dagen idag!

Återbesök hos läkaren idag, min sjukskrivning gick ut i dag men blev förlängd minsat en månad till. Jag ahr inte svarat som jag ska på den höjda dosen medicin så nu ska vi vänta och se om det blir någon förbättring. Sen har ju den senaste perioden inte varit den lättaste så självklart sätter det sina spår. Dr började också klura på om det kan vara något annat som bidrar till mitt mående därför fick jag återigen lämna en hel del blodprover, ekg...ja you name it! Man har teorier om att det kan vara sköldkörteln, struma, hjärtat... jag ryser när jag tänker på det men som dr sa så är proverna till för att utesluta allt! Tar vi prover så vet vi om det är något fel, medicinerar och jag kan släppa den oron!
Men ni vet hur man är, jag målar upp skräcksenariot i huvet... nu har jag cancer i hjärnan, allt jag ahr är obotligt och jag har tre veckor kvar att leva!
Jaaaaa, ni hör ju! det blir långa dagar innan provsvaren kommer!

Om man ska se positivt då, så har jag nu tid att återhämta mig, bli frisk och på det sättet kunna njuta av livet som en ny människa. Det är lång väg dit, men jag ska ta mig dit!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0