To-to-toooooorsdag!

Blev till att vara hemma i tisdags, ledig i onsdags och sen hemma idag me...
Välbehövligt säger dom som vet...själv känner jag mig enbart kass!!! Ska man inte ens kunna klara av att ta sig iväg till jobbet för att man av någon jävla anledning som man inte vet vad det är mår dåligt psykiskt.
Jag har alltid sagt, och kommer alltid tycka att det vore så mycket enklare att tex. bryta benet! Då få rman gips, blir sjukskriven och folk ser att "ja men hon har ju gpisat benet och kan inte jobba"!

Nu, är man hemma och oron över vad folk tycker och tänker är det som är jobbigast...eller gör iaf inte mitt mående bättre.
Dom flesta vet att jag har mina "perioder" och dom stöttar mig genom dom... medans det alltid finns dom som har sina egna åsikter och som gör att man får såna här orostankar...
Undrar varför egentligen...

Jaja, skitsamma!!! Nu är det som det är och i vilket fall så känner jag mig bättre. Vilat idag, sen varit ute på en två!!! timmars lång promenad mitt på dagen. Underbart att rensa skallen!!!

Darlingen min är i huset och snickrar... Hungrig börjar jag bli men hur kul är det egentligen att laga mat till sig själv?
Njäe, får väl bli yoghurt(vanilj, äpple o kanel har blivit en favvo) och nån macka kanske.
Idol klockan åtta, älskar att kolla nu när dom kör audition! Men mer folk som gör bort sig vill jag se, dom som tror att dom är bäst och ger gärnet när odm i själva verket är ka--a!:-)
Sen ärdet väl dags att börja packa lite inför imorgon dp vi drar iväg till Falun! Underbart med en helg med vänner, innebandy, god mat o dricka och kanske lite shopping!;-)
Pratade lite löst om att besöka relaxavdelningen på fredagkväll... tänk om det finns behandlingar att köpa, då ska jag fanimig ha en helkroppsmassage!!! För det är jag värd;-)!!!

Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Ha en helt underbarhelg nuoch ta hand om dig själv för det är du värd! Nästa fredag ska jag ta hand om dig <3 puss

2010-09-16 @ 19:02:40
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0