Sex and the city2

I flera dagar har jag försökt hitta lusten att slå mig ner o titta på filmen som jag fått låna av min Johanna.
I en natt som denna så kände jag att det var läge... jag menar, klockan är nu 05.41 och ännu har jag inte fått en sekunds sömn... What the fuck is wrong kan man undra?!
Tankarna går på högvarv men har inte en aning om vad jag tänker på... skum känsla faktiskt!

Men, går faktiskt ingen större nöd på mig. Har druckit thé, zappat bland kanalerna, kollat film som sagt och tom. tagit en liten promenad med en förhoppning att bli lite trött. Inget av det hjälpt men som sagt så går det ingen nöd påmig.
Vi har en bilfärd framför oss imorgon em så kanske jag känner mig sliten och kan slumra en stund då! Sen blir det ju till att checka in på hotell imorgon också så förshoppingsvis kommer jag trivas i hotellsängen!:-)

Har lite ärenden imorgon fm och eftersom jag är uppe med tuppen så kommer jag kunna vara nere på "stan" vid öppning och kanske tom. slippa träffa på så mycket folk. Tycker det kan vara rätt så skönt att ibland få strosa runt som man vill i butikerna och i vår lilla håla är risken ganska så stor att man stöter på nån pratglad en och man blir stående...
Får se om det blir någon impuls shopping, känner jag mig själv rätt så blir det väl det;-) Ska iaf köpa mitt shampo o balsam som jag gått och blivit kär i! "Aussi", för färgat hår!!! Har du inte provat det så gör det!!! Så jäkla bra helt enkelt!!! Den här gången ska jag tom. unna mig en flarra av deras inpackning också, har hört att den också ska vara sjukt bra och det kan mitt svintohår behöva!:-)





Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu var det allt för länge sen du uppdaterade...

2010-10-19 @ 18:49:19
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0