Aj!!!

Känsliga läsare kan sluta läsa här!!!

Vaknade inatt av kraftiga smärtor i magen... kunde inte somna om och den molande värken har kommit stötvis sedan dess och gör det fortfarande.
Det läskiga är att jag började störtblöda... tänkte först att det var mensen som kom på besök men enligt kalendern så ska det inte vara dags ännu...
Jag har ju iofs haft väldigt oregelbunden mens dom senaste gångerna men det här känns som om det vore någonting annat.
Jag har inte varit gravid så missfall är det föhoppningsvis inte!!! Har faktiskt satt i rutin att göra grav-test då och då... låter sjukt men eftersom jag avr tvungen att sluta med mina p-pille ochhelt enkelt inte fått tummen ur att fixa annat skydd så vill vi vara på den säkra sidan.

Jag minns att jag hade så här för drygt två år sedan... fick åka in till gyn-akuten då jag hade haft kraftiga böädningar i nästan två dygn. Undersökningen visade ingenting farligt och man trodde då att p-pillerna var orsaken till problemet.

Men, vad är orsaken denna gång då kan man undra!

Jag tänker att jag ger det tills ikväll innan jag ringer och rådgör med 1177(som jag förövrigt inte har mycket till övers för).
Tänkte vila lite nu efter att ha varit ute på en lång o uppfriskande promenad och efter att ha fixat matlådor inför veckans arbete.

Ikväll ska vi iväg på kalas samt laga hemgjord pizza så jag hoppas jag känner mig bättre då!!!

Uppdatering senare...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ursäkta alla slarvfel i stavningen!!! Ursäkta!;-)

2010-10-24 @ 14:27:24
Postat av: Johanna Viksell

Nämen gumman, hur är det????

2010-10-25 @ 11:49:04
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0