Shopoholic?!

Shoppa har verkligen blivit mitt andranamn. Jag ÄLSKAR att shoppa, mår ba när jag gör det. Känslan när man hittar det där perfekta som man verkligen vill ha, den är underbar;-)
Sjukligt beteende tänker nI nU!!!

Nej nej, jag har kontroll. Visst, jag skulle inte ha något emot att kunna handla ALLT jag vill ha. Obegränsat med pengar skulle man ju inte tacka nej till liksom!
Men, jag klagar inte... jag har så jag klarar mig och är helt nöjd med hur mycket jag kan eller inte kan shoppa.

Inredning!!! Det är verkligen mitt största intresse nu( frånsett shoppingen;-)), mest shoppas det ju på jobbet... det faller sig naturligt och visst kan jag erkänna att man blir mer sugen av att jobba just där jag jobbar. Hela dagarna omges jag av fina saker och självklart väcker det idéer som får följa med hem! INte blir det lättare av att få beställa hem precis det man själv tycker är fint.. det är egentligen livsfarligt att åka på inredningsmässor, ha möten med försäjare av fina saker och bläddra i katalogerna. Men underbart är det!!!
Tradera, är också en av favoritsysselsättningarna nu. Där kan man verkligen fynda!!! Jag ÄLSKAR tradera och många av sakerna jag lyckas vinna i budgivnigarna fullkomligt älskar jag!!!

Idag shoppade jag ett par skor... skor är jag väldigt svag för och har alldeles för många par står i garderoberna hemma. Eller kan man verkligen ha för många?! :-)

Nu ikväll fick jag ett ryck och gjorde något som det var evigheter sen jag tog tag i. Jag gick igenom lite skåp och lådor, samlade ihop lite av grejerna som inte använts på länge och la faktiskt ut annonser på just Tradera, det finns säkert någon som kommer glädjas över dom fina saker som jag hunno tröttna på!
Sen får jag mer plats hemma och kan shoppa ännu mera nytt!!!

Underbart!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Nu är det så att det är strikt förbjudet att köpa fina saker till sig själv utan att köpa en likadan till sin vän! Det står så i lagboken, min alltså ;) puss

2010-11-02 @ 14:06:54
Postat av: Alexandra

Johanna, jag älskar din lagbok!;-) Det betyder ju att det snart står en saab utanför min dörr!!!

2010-11-02 @ 22:44:39
Postat av: Johanna

Haha eller en seat Ibiza från 94 ;)

2010-11-03 @ 22:21:56
Postat av: Nina

Hahaha, ni 2 då?! En saab vore ju kul att bara få fraktad till sin perkering....



Shoppa är kul men tyvärr nåt jag får göra när jag blir rik... :))) Nu får man bara småshoppa, sen får man slå sig själv så hårt på käften man orkar så man kommer ur shoppingtransen! :)



Puss

2010-11-10 @ 06:24:42
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0