What!!!

Kan det vara så att våren är påväg?

Snön smälter ju iaf bort med en rasande fart nu*peppar, peppar*, iofs inte en sekund för tidigt.
Va ut och gick en sväng med hunden nu ikväll o det var helt underbart skönt ute. Underbart att slippa bylsa på sig en massa kläder. En jacka o ett par gympadojjor räcker liksom, lovely!
Hoppas verkligen det fortsätter så här nu så vi kan få snö på riktigt! Vi behöver ínga bakslag i form av snö nu, det har vi fått nog av tycker jag och det är många som håller med mig vet jag:-)


Här hemma har jag en fjortonårig prikigkorv över natten då hans föräldrar jobbar. Trevligt med sällskap och allra helst av en goding som denna skrutt! 
J jobbar, idag och imorgon men sen har vi ledig onsdag tillsammans. Längtar!

Nu ska jag nanna kudden. Påskvecka betyder massor att göra på jobbet så måste vara utvilad och laddad med energi till tusen imorgon!


Natti natti!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0