Mars 19, 2010

"oj, vad tiden går fort!" Ska jag inte skriva, det vet ju alla att den gör ju!;-)

Har ju varit lite svajig i humöret och psyket i veckan men det börjar väl gå tillbaka åt rätt håll nu. Klart man kan tappa fotfästet när mycket tråkigt och jobbigt händer, man är ju inte mer än människa!
Men blir stolt över mig själv att jag hittar balasen igen! Hade det varit för ett o ett halvt år sen hade jag aldrig klarat av så mycket på en och samma gång så det är en bra bit på väg!!!

Är fortfarande lite sliten i kroppen och blev ännu tröttare efter jobb, matlagning, tvätt och plock i hemmet. Ni vet, måsten!!! Det som, livet är fullt av!;-)
Hade bestämt mig för att gå på bio ikväll, är så sugen på "Snabba Cash" och har skjutit upp det i flera veckor... så även ikväll då jag ställde in i sista stund. Är ju dumt att betala för att sova när jag kan göra det gratis i vår soffa hemma;-) Klokt val av mig och vi kom fram till att det går fler tåg när man än man har lust!

Klockan ringer sju imorgon, tidig uppgång då jobbet kallar!
Ser faktiskt fram emot jobbhelg då vi är ett så skönt gäng som jobbar tillsammans då. det är ju verkligen a och o och jag tackar gudarna för dom sköna brudar o grabbar jag har i min närhet dom här dagarna!

Nu ropar diiiivanen, ska lägga mig tillrätta o slöglo lite på tv samt njuta av dom underbara vita tulpanerna som pryder vårt vardagsrumsbord. Sen ett samtal till darlingen min som arbetar, jag vill såklart säga godnatt innan jag somnar!;-)

TREVLIG HELG!!!

Kommentarer
Postat av: anna din x-arbetskamrat

Hej lilla stumpan. tack för hälsning på min blogg. Här kommer en h'lsning på din. Jag brukar läsa din blogg i bland, det är bra att kunna skriva av sig.

Jag har det bra här. Det var skönt att börja om på nytt. Jobbet är ungefär detsamma, språket nytt, men det går fint med det med. Jag skulle vilja ha en epostadress till din mor. Du kan skicka den via facebook eller nåt. Å så grattis i efterskott, tänk att det är så länge sen jag satt med dej i mina armar. Hälsa familjen, jobbet o alla.

många kramar Anna

2010-03-22 @ 07:25:44
Postat av: Nina

Skickar över lite kramar till dig!



KRAM Nina♥

2010-03-22 @ 18:49:41
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0