Halloj!

Halva veckan har redan gått och jag hinner inte med allt jag borde göra.
Haft ledig dag idag,skönt att först få sova ut och sen att få pyssla lite hemma. Sånt man inte hinner med annars om kvällarna fter jobbet.
Bokade en klipptid i sista minuten igår så idag fick hon sätta saxen i dom kluvna topparna. Skönt att kunna kamma igenom utan att fastna i trasslet... Att man alltid ska ävnta så länge mellan frisör besöken?! 
Är ju så underbart skönt när man väl sitter där och blir ompysslad! 

Förresten, hade en alldeles underbar helg med födelsedagsfirande och massa mys runt omkring det.
Blev alldeles för bortskämd med fina presenter!!!
Spa-vistelser, parfym, smycken... ja massa fint. Och så en present som fick tårarna att spruta av glädje!!!
En resa till GREKLAND!!! :-) Tjoho!!! Kan inte beskriva hur glad jag är...
Ska bli så underbart skönt att komma iväg, den hade inte kunnat komma mer välbehövligt kan jag lova och jag ska njuta av varje sekund jag befinner mig i solen och värmen.
Vecka 26 drar vi iväg, jocke och jag, mamma o pappa och min syster och svåger.
Räknar dagarna!!! :-)



Ett vackert collage gjort av mina medresenärer!:-)


Tack alla underbara vänenr och familj som gjorde min dag till något speciellt, ni är bäst!!! <3

Nej,. nu tillbaka till verkligheten. Ska upp tidigt imorgon så borde verkligen sätta fart med tvätten som ska hängas och disken som ska plockas in i skåpe innan det är dags att kryoa till kojs!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Nina

Åååååh bilken underbar present! En greklandsresa?!?! Åhhh.... härligt!!



Hoppas du hade en underbar födelsedag, hoppas du fick mitt grattis på fejjan!



MASSA KRAMAR

2010-03-05 @ 15:42:58
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Va???? Fick du en resa??? Men gräääääns va lyxigt. Fantastiskt!!

2010-03-10 @ 21:15:23
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0