Hellllooo:-)

I am alive!
Har bara lite mycket att stå i för tillfället.
Inget speciellt, bara mycket jobbande och lite tid över till annat på sistone.

Det är riktigt högtryck på jobbet nu, skitkul och dagarna går fort. Man känner att man lever, vissa dagar är tuffare än andra då man ju inte är starkast i världen. Men, jag reser mig upp och tar nya tag och jag är mäkta stolt över mig själv när jag gör´t!
Räknar ner dagarna nu, snart midsommar och på söndagen den 27 drar vi en vecka till sooooolen och värmen med mina föräldrar. Ni kanske minns att jag fick en resa i present, kändes som en evighet fram till avresedatum men nu är vi alltså snart där.
Ska bli heeeeelt underbart och det är nog precis vad jag behöver just nu. Jag är aldrig så avslappnad som när jag reser bort, kan släppa alla måsten och bara vara. Underbart!

Efter resan jobbar jag ett par dagar innan vi drar iväg på fotbollscup i Dalarna med lovely friend, deras son ska spela medan vi andra är hejarklack och myser i huset vi hyrt!

Ja, vi har massa mys inplanerat inom kort och jag längtar! 
Har lite lösa planer inför en ev resa i höst också. Det är lyx men man behöver fan ett brake då och då för att  ladda batterierna! Eller hur?!


Imorgon kallar jobbet igen, jag ska fortsätta röja på min avdelning och förhoppningsvis sälja iväg ett par soffor.

Äntligen blev det ett par rader...
Allt är som det ska vara helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0