Sömnsvårigheter...

Ett typiskt tecken på att jag inte är okej, har alltid svårt att sova då!
Har iaf haft en underbart mysig och avslappnad kväll hos vänner, mina stöttepelare som jag älskar så otroligt mycket. Dom tar hand om mig när J jobbar!;-)
Tacos, kaffe, skitsnavk och film stog på kvällens agenda och självklart allmänt häng i soffhörnet... lovely!

Borde verkligen försöka somna nu!
Ska upp relativt tidigt imorgon så kommer inte bli mycket sömn. Först ska jag me min syster och hälsa på en kompis som blivit mamma, en snabbvisit för att syster min ska få hälsa på bebisen innan hon ska vara barnvakt på onsdagkväll. Det är bra att hon övar sig, det står inte på innan hon har kläck ut sin guldklimp så övning behövs;-)
Sen lunch med syster och mamma innan jag drar till Norge med vänner. Vi åker imorgon klockan två, bilfärd med matstopp. Såklart! Sen sova en natt i lägennheten vår vän har där fetrsom han arbetar där när det inte är semester. Onsdagen spenderar vi i Oslo, kollar in shoppingutbudet kan jag tänka mig och även kolla in resten av sevärdheterna i staden innan vi beger oss hem igen.
Anledning till att vi åker är för att M kom på att han glömt ett gäng bananer i skafferiet i lägenheten och med tanle på att det är ett par veckor kvar innan arbetet kallar för honom så gör vi ju rätt i att åka ochslänga dom!

En slänga bananer tripp till Norge helt enkelt!:-) Haha, jag älskar såna här impulsgrejer!!! Önskar bara att min Darling kunde åka med men svårt att vara impulsiva ihop då han arbetar denna vecka.
Tur jag har vännerna som drar med mig!<3

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: ulrica

Ha det så bra i Norge!

2010-07-20 @ 07:49:10
URL: http://www.fotografulrica.se/blog
Postat av: Fru P

Hoppas du fått sova gott o att du mår bättre, gumman. Och hoppas FÖR TUSAN att det inte är bananflugor i heeeeela lägenheten :-O



KRAM.

2010-07-21 @ 14:01:53
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0