Halloj!

Första inlägget år 2010...
Vi hade en underbart mysig nyårsafton, god mat o gott att dricka, massa mys och skumpa ute bland raketerna vid tolvslaget.

Igår tog vi sovmorgon, underbart skönt måste jag säga. Vaknade utvilad och gjorde iordning mysfrukost. Sen pysslade jag hemma , var iväg och handlade och resten av dagen spenderades framför tv:n och alla filmer som visades.
Sen igår kväll begav vi oss ner till ishockeyrinken och åkte skridskor, är väl typ 10 år sen jag senast åkte så var lite "bambi på hal is" men kul är det ju! Känns i vaderna idag kan jag lova!:-)

Nu väntar jag på att J ska komma hem från innebandyträningen, sen frukost innan vi beger oss mot västerås för lite shopping. Hockeygrejer till J är väl det som är tänkt att inhandla men man vet aldrig vad man "råkar" springa på till sig själv!,-)
Tanken ikväll var att åka till vänner och käka middag ihop, tyvärr ställdes det in imrose då dom inte är pigga. Typiskt!:-( Men, det går fler tåg och huvudsaken är att dom vilar och blir friska!:-)

Trevlig helg!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tuut tuut tåget går redan imorgon :) Måste tillägga att nu har jag diarré också :)

2010-01-02 @ 16:27:03
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0